piątek, 27 września 2013

Wstęp

Deviantart
Najlepiej z tej strony brać obrazki. Notki mają wyglądać mniej więcej tak:
___________________________________________
Mam na imię Taka. Jestem młodym- dorosłym lwem. Niestety moje stado zostało zabite. Moja rodzina... Miałem siostrę, rodziców i dziewczynę, ale gdy nadszedł inny lew, który najpierw zabił mojego ojca, a potem bliskich tylko ja ocalałem. Uciekłem w poszukiwaniu schronienia. Pomyślałem, że założę stado... Moje własne...
 


 










(Taka czyli moja postać)
_______________________________________________
Tak mają wyglądać notki. Ta jest pierwsza. Mogą być oczywiście dłuższe, ale niech nie będą o wiele krótsze od tej, bo już będzie za mało. Imiona lwów niech będą naszymi nickami, albo jednym z nich czyli Skaza/Taka ja wybrałem Taka. Typu Dark Dash np. Dash ok? ;)
Miłego pisania i oczywiście czytania. A i jeszcze jedno takie coś jak miłość lub przyjaźń, albo wrodzy niech autor postu uzgadnia z drugą osobą o której będzie mowa.

1 komentarz:

  1. Notka jak na pierwszą superaśna i ja się zgodzę nazywać się Dash. Bo Dash to oznacza werwa/zapał. Oczywiście tu dołączę.

    OdpowiedzUsuń